Op deze FAQ pagina vindt u de meest gestelde vragen. Mocht u alsnog vragen hebben, kunt u altijd het contactformulier invullen. 

Kun je de bestelling naar een ander adres laten sturen

Ja, dit is mogelijk. 

Klikt u dan bij het afrekenen op [verzenden naar een ander adres] 

De ontvanger krijgt geen factuur, enkel de pakbon (zonder bedragen) bij de bestelling

Kan ik mijn bestelling ook terugsturen

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag van de producten gecrediteerd. De kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@danibelle.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 7 dagen na ontvangst van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen

Ja, dit is mogelijk. 

Afhalen gaat op afspraak. U krijgt een mail met de bevestiging van uw bestelling. Als u die mail terugstuurt en uw voorkeur aangeeft, maken we een afspraak. 

Wat is de leveringstermijn

Wij streven ernaar om uw bestelling binnen 2 werkdagen te verzenden.

En als ik zelf een mooie afbeelding heb

Wij kunnen een kaart / tegel met uw afbeelding, bedrijfslogo of andere uiting op maat maken. Dit kan vanaf 25 stuks. 

Als u via het contactformulier uw wensen aangeeft, kunnen we u een voorstel doen. 

Hebben jullie een showroom / fysieke winkel

Nee, Danibelle is alleen online te vinden en als afhaalpunt voor uw bestelling

Kan mijn kaart / tegel echt buiten hangen

Ja, dat klopt. Het materiaal Forex is UV- en waterbestendig en kunt u gerust in/aan uw tuinhuis, veranda of balkon hangen. (tip: hang het niet op een locatie waar het altijd in de regen en in de felle zon hangt, dan gaat het langer mee) 

Verkopen jullie cadeaubonnen

Wij verkopen (nog) geen cadeaubonnen. Wel gebruiken we tijdelijke kortingscodes die we bij bepaalde gelegenheden bekendmaken. 

Krijg ik mijn verzendkosten terug bij retourneren

Nee, u krijt uw verzendkosten niet retour. Enkel de kosten van de kaart(en)

Kan ik achteraf betalen

Nee, u kunt niet achteraf betalen, we hebben diverse andere betalingsmogelijkheden

Hoe kan ik betalen

U kunt betalen met Ideal, creditcard, Applepay en Bancontact

Worden mijn gegevens gedeeld met anderen

Uw gegevens worden alleen gebruikt om uw bestelling te verwerken 

Aan welke landen leveren jullie

Alle landen binnen Europa

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen

U kunt zelf uw bestelling niet meer wijzigen nadat deze is betaald. Mocht u nog geen bevestiging hebben ontvangen van verzending, kunt u via het contactformulier een verzoek doen tot wijziging. 

Zet u er duidelijk bij welk artikelnummer u wilt wisselen voor welk ander artikelnummer. (indien dezelfde prijs)

Hoe kan ik een kaart / tegeltje ophangen

Dit kan op diverse manieren. Hieronder enkele suggesties. 

  • Dubbelzijdig tape
  • Kneedgum 
  • Schilderijhaakjes